ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو فروش انواع ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی . فروش جی پی اس خودرو

meitrack group

meitrack Group در سال 2002 در شنزن چین با سرمایه 20,000,000 CNY تاسیس شد ودرطی مدت 13 سال ،میترک تبدیل به یک منبع جهانی و پیشرو در تولید ردیاب های جی پی اس ، دستگاه های M2M و راه حل هایی در صنعت GSM همراه با GPS و WiFi گشت.

این کمپانی مطرح و خوش نام جهانی دارای شرکت های تابعه ای در کالیفرنیا ، کولالامپور ، هنگ کنگ و تایوان میباشد و با ایده جهانی شدن امروز در بیش از 170 کشور جهان دفاتر و نمایندگی هایی دارد .

همچنین کارخانه و خط تولید مدرن این کمپانی استاندارد ISO9001:2008 را دریافت کرده و توانسته تاکنون محصولاتی واقعاٌ نوآورانه را در بازارهای جهانی ارائه نماید.

R&D این شرکت متشکل از 58 نفراز مهندسان حرفه ای از چین، تایوان و کالیفرنیا با بیش از 10 سال تجربه در طراحی، نمونه سازی، یکپارچه سازی و تست محصولات در صنعت M2M میباشند.

شرکت میترک همیشه سازوکارهای جدیدی برای دستگاه های ردیاب جی پی اس، دستگاه های M2M و راه حل هایی برای صنعت ردیابی خودرو، مدیریت ناوگان، ایمنی پرسنل،کنترل و نظارت از راه دور دارایی ها دارد.

ردیاب های خودرو و شخصی این کمپانی دارای استاندارد های کیفیت FCC ,CE ,CCC ,PAH میباشد و دستگاه های ردیاب ضد آب این کمپانی دارای استاندارد IP65 ,IP66 میباشند.همچنین این برند موفق به دریافت تائیدیه هایی بابت طراحی سخت افزار و نرم افزار مانیتورینگ گردیده است.

میترک با ارائه یک سیستم یکپارچه متشکل از نرم افزار و سخت افزار توانسته به یکی از برند های مطرح جهانی تبدیل شود و سهم بازاری نزدیک به 20 درصد را به خود اختصاص دهد.

میترک در تولید دستگاه های ردیاب خودرو و شخصی خود از ماژول های GPS با کیفیتی مانند U-blox و GlobalSat و از ماژولهای GSM مطرح SimCom و Quectel بهره میبرند همچنین ردیاب های میترک دارای میکروکنترلر های Arm 64bit میباشد و با سیستم عامل لینوکس کار میکنند و این موضوع باعث شده که ردیاب های جی پی اس این برند با حد اقل خطا و هنگی کار کنند

وب سایت کمپانی میترک: www.meitrack.com

 

*********************** ردیاب های جی پی اس کمپانی میترک ***********************

سایت کمپانی میترک

1 سال گارانتی تعویض

.

دستگاه ردیاب شخصی MT90G         ردیاب gps شخصی MT90-v4

ردیاب شخصی MT90-G                                           ردیاب شخصی MT90-v4

.

radyab gps MT90         ردیاب جی پی اس کانتینر

ردیاب شخصی MT90                                                  ردیاب کانتینر T355

ردیاب حرفه ای خودرو         ردیاب جی پی اس خودرویی میترک

ردیاب خودرو T333                                                       ردیاب خودرو T1

.

MVT600-meitrack         ردیاب ماشین MVT800

ردیاب خودرو MVT600+LCD                                            ردیاب خودرو MVT800

.

MVT380 دستگاه ردیابی خودرو         ردیاب GPS موتور سیکلت MVT100

                ردیاب خودرو MVT380                                     ردیاب موتور سیکلت و خودرو MVT100

.

درباره شرکت فانزیو دیتا (هلدینگ آلما فن آوران)

 

phanzio-data-11

شرکت فانزیو در سال 1386 به ثبت رسیده و در زمینه واردات ، فروش و پشتیبانی دستگاه های ردیاب خودرویی و جی پی اس های همراه بر روی محصولاتی که استانداردهای کیفت CE ، FCC ، CCC و استاندارد مخابراتی ایران را دارا میباشد تمرکز دارد.

مدیران شرکت فانزیو بر این باورند که کار با فروش کالا تمام نشده بلکه شروع میشود ، شرکت ادامه حیات و پیشرفت خود را منوط به رضایتمندی مشتریان میداند و در این راه همواره خود را متعهد در امر خدمات و سرویس دهی به مشتریانی که به آنها اعتماد کرده اند میداند.

تیم اجرایی فانزیو در تلاش است با بهره گیری از بهترین برند های تولید کننده دستگاه های ردیاب و همچنین با استفاده از نرم افزارها و راه کارهای مناسب قدمی در راستای اهداف شرکت و رضایت مشتریان بردارد.